niedziela, 12 kwietnia 2015

Słów kilka o ostatnim wyjeździe.


Ten weekend spędziłyśmy w stolicy. Niezwykle pięknej, ale i bardzo dużej. Sama ledwo czuję nogi, bo była to niezła bieganina. Wielkie miasto to jednak nie to samo, co rodzinne Słubice. Widziałyśmy kilka naprawdę świetnych miejsc, radowałyśmy się przepiękną polską wiosną i spotkałyśmy ludzi, z którymi nie można było nie zrobić sobie zdjęcia. Krótko mówiąc, wyjazd udany, szkoda tylko, że taki męczący. Najważniejsze jednak, że byłyśmy wszystkie razem, i że udało nam się nie pozabijać. To z pewnością zasługa Warszawy, która mam nadzieję jeszcze nie raz nas powita i to w taki sposób!








3 komentarze:

  1. No ja mieszkam w stolicy, więc codziennie prócz niektórych weekendów się przewijam przez miasto :)

    Widzę znane twarze na fotkach! Ja niedawno spotkałam kilkoro aktorów z Na Wspólnej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przecudowne zdjęcia! ♥

    Poklikasz w linki w najnowszym poście?
    Pozdrawiam✿
    ♥Mój blog-kliknij♥

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ;**
Odwiedzam blogi tych, którzy obserwują i komentują! <3