niedziela, 14 czerwca 2015

#summer2015


Czyż pogoda ostatnimi czasy nas nie rozpieszcza? Pierwszy wypad nad jezioro już za mną, mimo, że do oficjalnego początku lata jeszcze dobrych kilka dni. A jakie mam plany na ten rok? Przede wszystkim opalić się! Nie ma nic fajniejszego od opalonej skóry, zwłaszcza, że słońca w tym kraju jak na lekarstwo. Co prawda, żeby całkowicie móc cieszyć się z tej cudownej pogody i początku wakacji, trzeba najpierw skończyć martwić się szkołą. Tylko jak to zrobić? W tym tygodniu ostatnie zaliczenia, na szczęście, bo dłużej już by chyba nikt nie wytrzymał. Życzę udanego tygodnia i lecę powtarzać słówka, do następnego, mam nadzieję, wkrótce! 

1 komentarz:

  1. Pogoda? Powoli mam dość słońca ;/ Nawet jeżeli to nie są jeszcze jakieś wielkie upały to wiem, że to nie dla mnie.. pozdrawiam i zapraszam do mnie porcelanowa-lala.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ;**
Odwiedzam blogi tych, którzy obserwują i komentują! <3