środa, 26 sierpnia 2015

i'm in love with the summer


Czy tylko ja zauważyłam, że coraz szybciej robi się ciemno, a wieczory są naprawdę chłodne? Mam nadzieję, że tak, bo wtedy znaczyłoby to, że mam przywidzenia. Lato w tym roku zaskoczyło mnie pogodą, której pozazdrościli by nam wszyscy. Szkoda tylko, że to już powoli dobiega końca, bo ta pora roku jest zdecydowanie moją ulubioną. Co prawda, to prawda, nie mogę już doczekać się aż będę mogła nosić grube swetry i emu, ale pewnie szybko mi się to znudzi. A za tym przepięknym miejscem ze zdjęcia będę pewnie długo tęsknić. Życze Wam miłego dnia i do następnego! 

2 komentarze:

  1. Mi też się tak wydaje. Ja wolę lato i szorty XD
    Fajne zdjęcie ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. piękna fotografia!
    ja z utęsknieniem czekam na jesień *o*

    trochę mnie - klik!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ;**
Odwiedzam blogi tych, którzy obserwują i komentują! <3