wtorek, 18 sierpnia 2015

summer goal: become a mermaid



Ostatnio byłam tu bardzo dawno temu, więc myślę, że pora coś w końcu napisać. Wakacje, mimo, że jeszcze trwają, minęły mi strasznie szybko (ale o tym jeszcze powiem). Obecnie staram się trochę opalić, choć myślę, że jak na polskie warunki, nieźle złapałam słońca, czego niestety nie widać na zdjęciach z posta. A co do samych już zdjęć, nie myślałam, że wyjdą tak fajnie. Co prawda jestem na nich niepomalowana, ale makijaż w wodzie pewnie i tak wiele by nie zdziałał. Mimo to, następnym razem spróbuję też z nim. Sama nie wiem, o czym jeszcze napisać, bo marudzenie o tym, że niedługo szkoła i (o zgrozo!) klasa maturalna wywołuje u mnie dreszcze. Niedługo się odezwę, obiecuję. Trzymajcie się ciepło, buziaki! :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz ;**
Odwiedzam blogi tych, którzy obserwują i komentują! <3