niedziela, 6 grudnia 2015

6/12/2015


Dawno mnie tu nie było, ale nie uśmiechało mi się pisanie, kiedy w szkole tyle zajęć.A nawet jeśli nie w szkole, jakoś nie miałam ochoty o niczym opowiadać, mimo, że działo się całkiem sporo. Za mną pierwsze matury próbne, szkolny dzień profilaktyki, obecnie trwam w przygotowaniach do świąt i ostatniej w tym roku osiemnastki, której już nie mogę się doczekać! To jednak trochę dołujące, bo mam wrażenie, że moja była nie dawniej jak wczoraj, a to oznacza, że naprawdę dużo się wydarzyło od tego czasu. Tę jednak dosyć smutną opowieść zostawię może na podsumowanie roku 2015, a tymczasem zostawiam Was ze zdjęciem, które będzie od dziś jednym z moich ulubionych. Buziaki! :*

1 komentarz:

Dziękuję za każdy komentarz ;**
Odwiedzam blogi tych, którzy obserwują i komentują! <3