czwartek, 24 grudnia 2015

feelin' christmasy


Ci, którzy zaglądają tu chociaż raz na jakiś czas z pewnością zauważyli, że zmieniłam nieco wygląd bloga. Brakuje mi jeszcze kilku elementów, ale poza tym jetem bardzo zadowolona. Zwłaszcza, że zdjęcia to efekty kilkunastominutowej sesji na strychu z wykorzystaniem koca, lampek i komputera z programem do robienia zdjęć live view. Dawno nie robiłam żadnych portretów, więc to co udało mi się wykonać, cieszy mnie jeszcze bardziej, bo w końcu mam kilka własnych zdjęć, a nie ujęć martwej natury i innych takich.

Korzystając również z okazji, że dziś Wigilia, chciałabym złożyć wszystkim naaaaajserdeczniejsze życzenia. Bądźcie zawsze sobą i dążcie do celu mimo jakichkolwiek przeszkód. Spełniajcie swoje marzenia. Dużo zdrowia, szczęścia, nadziei, miłości i zrozumienia. I aby te, jak i kolejne święta były dla Was niezapomniane! 


2 komentarze:

Dziękuję za każdy komentarz ;**
Odwiedzam blogi tych, którzy obserwują i komentują! <3