piątek, 22 kwietnia 2016

CO NOWEGO W TRAWIE PISZCZY?

Przede wszystkim witajcie na "nowym" blogu! Dlaczego nowym? Pewnie już większość zorientowała się, że zmieniłam adres. Chciałam, żeby w końcu nazwa kojarzyła się całkowicie ze mną. Co za tym idzie po raz kolejny zmienił się również wygląd. Póki co jestem z niego bardzo zadowolona i mam nadzieję, że nie tylko mnie przypadł do gustu. Ale to jeszcze nie wszystko. Wystartowałam ze stroną na facebook'u poświęconą właśnie temu blogowi, na którą odsyłam TUTAJ. Będzie mi baaardzo miło, jeżeli zechcecie mnie obserwować, bo mam nadzieję publikować tam rzeczy, na które nie ma miejsca nigdzie indziej, a z którymi chciałabym się podzielić ze światem. Wkrótce przyjdę do Was z czymś konkretniejszym, póki co jednak mam głowę zamieszaną mnóstwo projektów, maturę i zakończenie roku szkolnego, które już za tydzień. Trzymajcie się i do następnego!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz ;**
Odwiedzam blogi tych, którzy obserwują i komentują! <3